Marjoleintje heeft vakantie - Reisverslag uit Dahab, Egypte van Marjolein Meester - WaarBenJij.nu Marjoleintje heeft vakantie - Reisverslag uit Dahab, Egypte van Marjolein Meester - WaarBenJij.nu

Marjoleintje heeft vakantie

Door: Marjolein

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

16 November 2010 | Egypte, Dahab

Lieve allemaal,

Even een hele, hele korte update vanuit Egypte. Het is Eid, we hebben een week vakantie, en zijn daarom met bijna alle vrijwilligers naar Dahab vertrokken om te relaxen en te snorkelen in de zon (sorry, ik weet dat het thuis gruwelijk koud is). Zodra we weer thuis in Nablus zijn en mijn hoofd weer een beetje helderder is, zal ik een echt verhaal schrijven over Palestina, maar op het moment is het nogal moeilijk om de juiste woorden te vinden. In ieder geval gaat alles goed met me, dus maken jullie je maar geen zorgen ;-)
Liefs en tot snel

  • 16 November 2010 - 14:36

    Anouk:

    Ja, ik begon me al af te vragen of alles nog wel goed ging daar....

    Geniet dan maar even van je vakantie & hoor graag je verhalen hoe het daar is...

    Mis de Oranje gekte met je!

    xx

  • 16 November 2010 - 15:58

    Mamarianne:

    Gelukkig, je bent er nog!
    Het is dat we van Floris wel wat horen en dat we je nog zelf pas even aan de telefoon hadden, maar meisje met je mooie verhalen schep je wel verwachtingen en dan een maand niets... We zijn van armoe de krant maar weer gaan lezen.

    Alle gekheid op een stokje: fijn de je even kunt relaxen, geniet ervan en hou je haaks!

    Dikke kus

  • 18 November 2010 - 06:31

    Sandra:

    Hey!
    Fijn om te horen dat het goed gaat. Mis je lange verhalen.
    Geniet van je vakantie, want het is hier vies herfstweer.
    Liefs Sandra

  • 22 November 2010 - 18:16

    Ton En Marianne:

    Nog een week of twee, en dan wordt het pas echt genieten als Floris er ook bij is! Toch? Ik heb inmiddels al de nodige bouwmarkten afgesjouwd op zoek naar spullen, en vrijdag ga ik met Floris op pad. Ben benieuwd waar we mee thuis komen, zodat we in januari aan de slag kunnen. Voorlopig zijn dat niet jouw zorgen, dus geniet maar lekker.
    Groetjes van ons twee.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Egypte, Dahab

Midden-Oosten 2010

Recente Reisverslagen:

10 April 2011

Yalla Barbie

02 December 2010

Aan alles komt een einde

16 November 2010

Marjoleintje heeft vakantie

16 Oktober 2010

This is the life...

05 Oktober 2010

Bestemming bereikt!
Marjolein

Kom maar op met die hummus, zeg ik dan.

Actief sinds 21 Juni 2010
Verslag gelezen: 295
Totaal aantal bezoekers 16631

Voorgaande reizen:

07 April 2011 - 12 Juni 2011

Palestina 2011

31 Augustus 2010 - 01 Januari 2011

Midden-Oosten 2010

Landen bezocht: